Forum www.ksiazkowa9g.fora.pl Strona Główna www.ksiazkowa9g.fora.pl
Forum mieszkańców Książkowa 9G (Warszawa)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szansa zmian na lepsze i tańsze jutro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ksiazkowa9g.fora.pl Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ABC




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:09, 05 Kwi 2013    Temat postu: Szansa zmian na lepsze i tańsze jutro

Witam
W pełni popieram betrayedheart ale chcę zauważyć, że sam wyraz dezaprobaty poprzez nieudzielenie absolutorium nie skutkuje odwołaniem Zarządu. To kwestia honorowa, członkowie powinni ustąpić, ale czy możemy liczyć na honorowe zachowanie Pań?
Ja wątpię!!!! Musi być podjęta stosowna uchwała odwołująca Zarząd ( dla dobra naszych kieszeni najlepiej w trybie natychmiastowym) i zobowiązanie ustępującego Zarządu do zorganizowania nowych wyborów. Zgodnie z prawem Panie mogą kandydować, ale wyłącznie od nas zależy kogo wybierzemy. W środę pewnie w domu zostaną zwolennicy naszych pań albo Ci, którym nie zależy na wysokości własnego czynszu. Ja dodam od siebie, nie daję się nabijać w butelkę, też postaram się być na zebraniu w środę.

Pozdrawiam ABC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec




Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:36, 07 Kwi 2013    Temat postu: moje postulaty

moim zdaniem 10 kwietnia powinniśmy zdecydować o odjęciu uchwały o odwołaniu całego zarządu.
Pismo Pana z zarządu i następnie pismo Pan z zarządu ewidentnie świadczą o tym, że kadencja tego zarządu powinna się zakończyć.
Moimi głównymi postulatami są:
1. zmiana CAŁEGO zarządu,
2. definitywne zakończenie współpracy z panem Dulębą, łącznie z weryfikacją umowy łączącej nas z tym Panem bo może są tam jakieś zapisy, które możemy wykorzystać na naszą korzyść np. jakieś kary umowne (chodzi mi głównie o utrzymanie porządku w naszym bloku)????
3. przekazanie administracji budynku firmie zarządzającej (jest ich tyle na rynku, że nawet my wybierzemy taką jaka będzie spełniać nasze oczekiwania),
4. weryfikacja naszego czynszu, który jest jednym z najwyższych na Tarchominie i jednym z wyższych w Warszawie. Przypominam, że jeszcze w 2008 czynsz w naszym bloku wynosił 250 zł (w mieszkaniach 45 m).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
betrayedheart




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:16, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Popieram w całej rozciągłości - w mieszkaniu 54 m z 350 zł(czynsz z funduszem remontowym) zrobiło się prawie 550 zł a efektów nie widać takich opłat. Dodatkowo dzisiaj znalazłem w skrzynce pismo od Pań z zarządu, w którym one są cacy a to Pan z zarządu jest niedobry i plecie głupoty. Coś takiego świadczy o kompletnym braku współpracy w tak ważnym organie więc może z powodu utraty zaufania warto wszystkim podziękować i przekazać administrację firmie zewnętrznej działającej w transparentny sposób?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ABC




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:31, 07 Kwi 2013    Temat postu:

[quote="betrayedheart"]Popieram w całej rozciągłości - w mieszkaniu 54 m z 350 zł(czynsz z funduszem remontowym) zrobiło się prawie 550 zł a efektów nie widać takich opłat. Dodatkowo dzisiaj znalazłem w skrzynce pismo od Pań z zarządu, w którym one są cacy a to Pan z zarządu jest niedobry i plecie głupoty. Coś takiego świadczy o kompletnym braku współpracy w tak ważnym organie więc może z powodu utraty zaufania warto wszystkim podziękować i przekazać administrację firmie zewnętrznej działającej w transparentny sposób?[/quote]

Witam
Dziękuję za aprobatę.
Wiem, że swego czasu była rozpatrywana ewentualność zatrudnienia firmy administracyjnej ale z powodu wysokich kosztów - ok 0,80zł/m 2 czyli ponad 13 000 zł miesięcznie, została odrzucona. Obecne administrowanie w/g Sprawozdania Rocznego kosztuje nas 3241,34 zł/m-c.- 4x mniej. To bardzo dużo różnica, mam duże wątpliwości, czy ogół przyjmie takie rozwiązanie.
Wydaje mi się, że optymalnym rozwiązaniem byłoby zatwierdzenie uchwały pana z Zarządu. Wprowadzi porządek i transparentność jednocześnie utrudniając nadużycia. Dla pewności przydałaby się jeszcze grupa ludzi, która patrzyłaby na ręce administrujących i rządzących, ale czy znajdą się chętni?
Pozdrawiam
ABC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
betrayedheart




Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:40, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Wiem, że na spotkaniu 28 03 padła propozycja aby zarząd co miesiąc rozliczał się z tego co i za ile zrobiono - zobaczymy co z tego wyjdzie. Tak czy inaczej z moich sąsiadów 3 z 4 jest za zmianami. Odpowiedź dostaniemy 10 kwietnia - będzie nią ilość właścicieli, którzy się zjawią na spotkaniu o 20-tej.

Co do patrzenia na ręce - mogę się tym zająć, oczywiście musi to być grupa osób dobrze zorganizowanych Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez betrayedheart dnia Nie 14:41, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec




Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:40, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Trochę to nielogiczne, że Panie z zarządu będą brały kasę z to że będą pilnowane a ludzie, którzy będę je pilnować będą to robili za darmo...nie lepiej, żeby osoby które deklarują się że zajmą się pilnowaniem weszły do zarządu???
Co do firm administrujących to gdyby wszystkie były takie drogie to chyba wszystkie inne wspólnoty miałyby wyższy czynsz niż my a jest przecież odwrotnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marian




Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:00, 07 Kwi 2013    Temat postu: Szansa zmian na lepsze i tańsze jutro

Drodzy lokatorzy,
Czy nie macie wrażenia, że jakimś dziwnym trafem wszytkie dotychczas podjęte uchwały przez Zarząd większością głosów przechechodziły? Skoro jest tulu niezadowolonych lokatorów to jak to się dzieje i kto za nas w rzeczywiśtości te głosy oddaje?
Chyba najwyższa pora aby wpuścić trchę "swieżej krwi" do struktur Zarządu Wspólnoty.
Do zobaczenia w środę! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ksiazkowa9g.fora.pl Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin